CAP 5 / Casatorii ilegale aprobate de dumne-zeu

Un lucru foarte curios in scrierea sfanta este linia de sange pur care trebue sa se mentina intre membrii celor alesi de domnul pentru a-l servi. Aceste persoane trebuiau sa mentina linia de sange pur numai pentru urmasii care trebuiau sa devina succesorii lor, pentru ca restul erau considerati neimportanti. Ca sa poata sa mentina aceasta puritate trebuiau sa se casatoreasca cu rude foarte apropiate, cum ar fi cele de primul si al doilea grad de rudenie. Casatoriile puteau fi nenumarate dar urmasul pur era cel care rezulta din casatoria legala dintre frate si sora vitrega, dintre nepot si matusa sau dintre verisori de primul sau al doilea grad. Avand in vedere aceaste impreunari dintre rudele apropiate impus de creator, nu putem sa ne gandim la altceva decat la legaturi de sange foarte importante pentru a crea o anumita trasatura genetica pentru cei alesi. In ziua de astazi legile sunt tocmai invers in ceea ce priveste impreunarea dintre rudele apropiate, dar in timpuri stravechi se vede ca dumne-zeul genetician avea nevoie de cu totul altceva pentru hibrizii pe care dorea sa ii creeze.

Mi se pare o ipocrizie fara margini sa impui anumitor oameni sa se casatoreasca cu persoane atat de apropiate din punct de vedere al gradului de rudenie, iar apoi sa asasinezi locuitorii a doua orase de mare importanta, ca Sodoma si Gomora pe motiv ca acestia sunt perversi sexual. Ma rog, nimic nu ma mai mira la cretorul cu mintea spalata al Bibliei, care isi impune legile cu bocancii dar numai pentru cei care ii rupeau lui bilutele. In randurile de mai jos, o sa va delectez cu cele mai josnice si perfide moduri in care creatorul ordona supusilor sai sa se impreuneze pentru a forma hibrizii alesi pentru poporul sau sfant. Voi incepe cu Avraam.

Avraam s-a stabilit ca strain in localitatea Gerar. Regele acestui loc, Abimèlech o ia pe Sarai sotia lui Avraam si o duce acasa la el cu gandul de a face o partida de amor cu ea, pentru ca Avraam i-a spus ca aceasta este sora sa. Dumnezeu ii atrage atentia lui Abimèlech ca face ceva care lui nu ii este pe plac, de aceea acesta o duce pe femeie de unde a luat-o pentru ca a inteles ca Avraam este sotul ei. Cand regele o duce pe Sarai inapoi, il intreaba indignat pe sotul acesteia de ce l-a mintit. Avraam ii raspunde: Facerea 20/11-12”eu mi-am zis: probabil nu este frica de dumnezeu in aceste locuri  si ma vor omori din cauza sotiei mele, dar ea este intr-adevar sora mea, fiica tatalui meu dar nu si fiica mamei mele, si a devenit sotia mea.” Vedeti, pe langa faptul ca umbla cu cioara vopsita ca sa traiasca bine, tot el este cel pe care dumnezeu il considera victima pentru ca si-a dat sotia la produs.

Un alt exemplu imposibil de acceptat, se intampla cu Lot si cu cele doua fiice ale sale. Dupa distrugerea Sodomei, oras in care Lot traia impreuna cu familia sa, cei trei scapati din holocaust au gasit ca loc de refugiu o grota din muntii Zoor. Cum toti oamenii fusesera ucisi de dumnezeu o data cu cetatile, fetele lui Lot gandesc ca vor ramane fara mostenitori si atunci decid sa-l imbete pe batranul lor tata pentru a se culca cu el, in felul acesta putand sa aiba si ele copii. Facerea 19/33-34: „si au imbatata pe tatal lor cu vin in noaptea aceea, intrand fata cea mare sa doarma cu el, iar acesta nu a simtit nici cand s-a culcat nici cand s-a sculat ea. Iar a doua seara cea mare a zis catre cea mica: iata ca eu am dormit asta-noapte cu tatal meu; hai sa-l imbatam si in noaptea aceasta si sa intrii si tu sa dormi cu el ca sa ridicam urmasi tatalui nostru.” Copii pe care cele doua fete i-au zamislit cu tatal lor au ajuns capeteniile unor popoare foarte importante: Moabiti si Ammoniti pentru ca a intervenit chiar creatorul care le-a spus ca va face in asa fel incat fii lor sa devina oameni importanti.

O alta casatorie interzisa este cea a lui Isaac fiul lui Abraam. Cand ii vine vremea de insuratoare Avraam trimite pe servitorul sau sa caute pentru fiul sau o nevasta din neamul sau, adica pe fiica fratelui sau Nacor facerea 24/1-66.

Cu Iacov fiul lui Isaac istoria se repeta numai ca el trebuie sa se insoare cu una dintre fetele fratelui mamei sale Labano. El se indragosteste de fiica cea mai mica a unchiului sau, dar cum cea mica nu se putea casatori inaintea celei mari, pacalit de unchiul sau care ii devine socru se casatoreste cu cele doua fete, care erau verisoarele sale primare.

O alta casatorie stranie este cea a lui Giuda, fondatorul tribului Giuda de unde isi are originile Isus. Giuda se separa de cei 11 frati ai sai, se casatoreste, iar din acesta casatorie i s-au nascut trei fii: Er, Onan si Sela. Cand celui mare i-a venit vremea de insurat acesta se casatoreste cu o fata pe care o chema Tamar. Nefericirea face ca sotul sau Er sa moara foarte tanar fara sa lase urmasi. Giuda il casatoreste pe fiul cel mijlociu cu sotia fratelui mai mare ca sa poata genera urmasi pentru frate lui mort. Numai ca Onan, Genesi 38/9 ”stiind ca urmasii nu vor fi ai lui cand intra la femeia fratelui sau, el varsa samanta jos ca sa nu ridice urmasi fratelui sau.” Din pacate si acest baiat al lui Giuda moare, iar Tamar a ramas in continuarie fara urmasi. Giuda se vede nevoit sa o libereze pe fata trimitand-o inapoi la parintii sai pana cand fiul lui cel mic va creste ca sa o poata casatori cu acesta. Dar vremea trece si Giuda nu isi tine promisiunea facuta norei sale. Vazand ca nu poate avea fii, Tamar isi pune valul pe cap, se imbraca in prostituata ii tine calea socrului sau si profitand de faptul ca nu putea fi recunoscuta se culca cu el cerandu-i ca plata inelul sau de capetenie. Oamenii vad ca in timp, lui Tamar incepuse sa ii creasca burta si il anunta pe Giuda ca nora sa este insarcinata. Acesta o cheama la el sa ii explice cum s-a intamplat asa ceva, dar ea ii dovedeste ca copilul pe care il purta in pintece este al lui, cu ajutorul inelului. Bucuros de ceea ce aude Giuda zice: Facerea 38/ 26” Tamar e mai desteapta ca mine, pentru ca nu am dat-o de sotie lui Sela fiul meu.”

Dar chiar si mult iubitul de dumnezeu Moise provenea dintr-o casatorie ilegala. Parintii sai erau amandoi sacerdoti din tribul lui Levi. Tatal Amram s-a casatorit cu matusa sa Iochebed de la care l-a avut pe Moise.

Toate aceste personaje biblice sunt unele dintre cele mai cunoscute si iubite de domnul, sunt persoanele alese, indrumate si invatate chiar de el in persoana, numai ca ei nu au fost niciodata pedepsiti pentru ca au ales sa se casatoreasca impotriva legilor pe care dumne-zeu le-a dat. De ce? Era si in acele timpuri tot ca acum; legea e pentru prostime? Sau era la mijloc o alta istorie? Cum se intampla ca “bunul” domn nu pedepseste pe alesii sai, ba din contra ii indruma sa nu se casatoreasca decat cu acele persoane care erau rude de gradul unu si doi cu ei? Casatoriile intre frate si sora, intre veri de primul grad, intre tata si fiice sau intre nora si socru erau pedepsite cu moartea daca cei care le-ar fi facut nu erau alesii lui dumnezeu. De ce? Pentru ca de atunci si pina in zilele noastre cei care ne-au condus au in vene sange albastru, sange regesc si nu se puteau amesteca cu sangele celor de rand. Aceasta legatura de sange albastru se mentine din antichitate pana in zilele noastre pentru ca asa zisul sange albastru este un sange particular. Cei alesi de dumne-zeul biblic sant de fapt eroii antichitatii, semizeii, cei care aveau in vene sangele zeilor care erau parintii lor.

Traducere din cartea „Bibbia il libro degli extraterrestri” de Gabriela Dobrescu

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s