ZIDURILE PIRAMIDELOR DIN ROMANIA

Aceste fotografii au fost facute de speologul Radu Tanase in muntii Buzaului.
Muntii Romaniei sant plini de mistere dar nu si pentru ochii unui cercetator care doreste sa descopere adevarul unui trecut care ne-a fost negat, a unei istorii care este diferita de ceea ce se invata in manualele scolare si a unor probe evidente care atesta ca aceste locuri au fost locuite din timpuri stravechi. Pai daca piramide se gasesc pente tot in lume, daca cele mai mari si mai antice se gasesc in Bosnia, recent atestate international, de ce sa nu recunoastem ca si noi avem aceste antice constructii in muntii nostrii, numai ca piramidele noastre sant muntii insasi in timp ce ale lor le copiaza pe ale noastre. Civilizatia de giganti a acestor locuri a sculptat muntii iar probe despre acest adevar sant peste tot. Este suficient sa vezi lumea cu altii ochi ca sa realizezi ca nimic nu este asa cum ti s-a spus.
Foto

bloc de piatra din zidaria exterioara a piramidei

dati clik pe fotografie pentru a o mari

#U021aur#U021budui - peretele vestic al piramidei (low resolution)peretele vestic al piramidei

#U021aur#U021budui - peretele vestic al piramidei 2 (low resolution)peretele vestic al piramidei

#U021aur#U021budui - v+órful piramidei distrus prin dinamitare de autorit-ªtile comuniste prin 1980 (low resolution)varful piramidei  distrus prin dinamitare

¦ureudui - detaliu 1 zid¦rie (low resolution)

zidarie

#U021aur#U021budui 2 (low resolution)piramida

#U021aur#U021budui 3 (low resolution)piramida

#U021aur#U021budui 4 (low resolution)

#U021aur#U021budui 5 (low resolution)

piramida

¦ureudui - detaliu 2 zid¦rie (low resolution)zidarie

¦ureudui - detaliu 3 zid¦rie (low resolution)zidarie

OLYMPUS DIGITAL CAMERAdarmaturi

OLYMPUS DIGITAL CAMERAconstructie

OLYMPUS DIGITAL CAMERAzidarie

OLYMPUS DIGITAL CAMERAzidarie

OLYMPUS DIGITAL CAMERAzidarie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

piramida

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAinscriptii

Piatra cu inscrip#U021bii antice de pe ¦ureudui LRIn parcul din Bran, au fost  aduse niste blocuri de piatara luate din dealul din apropiere care seamana cu o piramida si despre care Tarca Valentin sustine ca de fapt este o piramida. Ei bine, aceste pietre au fost puse pe piedestaluri si cineva a incercat sa le dea o forma sculptata. Surpriza !! Aceste blocuri de piatra sant cel mai extraordinar mozaic inventat vreodata „de natura”. Nicaieri nu exista asa ceva in stare naturala… deci, se decimeaza in mod voit o piramida antica. Aceste foto le-am facut eu personal cu ocazia unei excursii la Bran si in imprejurimi.

HPIM3425

HPIM3426

HPIM3427

HPIM3428

HPIM3429

HPIM3430

HPIM3431

HPIM3432

HPIM3433

HPIM3434

HPIM3435

HPIM3436

Se vede clar cum sant ele in stare neprelucrata si cum devin prin prelucrare.

Am sa va arat acum zidurile piramidelor de la Rasnov  si albia raului care a fosr cimentata cu piatra topita, sau prelucrata la cald.

DSC_2393zidarie

DSC_2397zidarie

DSC_4368

DSC_4370

DSC_4372

DSC_4379

DSC_4382

DSC_4383

DSC_4384

DSC_4386

DSC_4396

DSC_4398

DSC_4399

DSC_4472

IMG_6227

IMG_6231

IMG_6233

IMG_6234

IMG_6243

IMG_6246

IMG_6258

IMG_7283

IMG_7284

IMG_7285

IMG_7286

IMG_7287

IMG_7288

IMG_7289

IMG_7290

IMG_7291

IMG_7292

IMG_7294

IMG_7295

AUTOR: GABRIELA DOBRESCU

19 gânduri despre „ZIDURILE PIRAMIDELOR DIN ROMANIA

  1. Incredibil ! Am privit a treia oara pozele si inca nu-mi vine sa cred ! Nu de piramida in sine (sau ce a mai ramas din ea) vorbesc, ci de modul pervers si diabolic in care e DISTRUSA CU BUNA STIINTA prin lasarea ei in paragina si in uitare si chiar prin distrugerea ei la propriu, cand alte tari ar valorifica la maxim asa ceva, macar turistic, daca nu si in alt fel ! Asta inseamna ca CINEVA E GROAZNIC DE DERANJAT DE EXISTENTA ACESTUI ARTEFACT INCREDIBIL, vechi de cateva MII de ani, zic eu, in „nestiinta” mea !!! Inscriptiile acelea oare au fost macar vazute si cercetate in mod serios de arheologii si lingvistii nostri care permanent se sparg in figuri cu „nivelul” lor academic ?!? Daca da, ce inseamna ele ? Daca nu, DE CE NU ??? NU SUNT IN STARE sa le descifreze SAU NU VOR CA ROMANII SA STIE ? DACA NU VOR, atunci sa spuna raspicat, incat sa stie toata lumea, IN SLUJBA CAROR NEMERNICI DISTRUGATORI DE ISTORIE A NEAMULUI NOSTRU SUNT EI ? Ei bine, eu doresc cercetarea aprofundata a acestor artefacte de catre cei in cauza, macar pentru simplul fapt ca EU (ca tot romanul) II PLATESC din munca mea SA-SI FACA DATORIA FATA DE TARA SI DE NEAMUL ROMANESC, NU SA-MI TOARNE CAI VERZI PE PERETI, urmarind totala spalare pe creier a romanilor !!!
    P.S. – MULTUMESC DIN SUFLET, GABRIELA, PENTRU ASTFEL DE ARTICOLE (SI NU NUMAI) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • buna. eu sant la fel de revoltata ca si tine si nu de azi de ieri ci de ani buni de zile pentru ca eu stiu de mult ca asa zisii oameni de stiinta nu sant pusi acolo in fotoliile lor caldute ca sa iti spuna tie adevarata istoriei a planetei sau ceea ce au mai vazut ei din satelit. NU! ei sant pusi acolo ca sa iti spuna tie ceea ce nu trebuie sa stii, sa descoperi sau sa sustii pentru ca, daca din intamplare tu ai sti nu ai mai putea fi controlat, nu ai mai putea sa stai in stadiul de adormit, asa cum este majoritatea carora daca le spui anumite lucruri neconventionale, nescrise in cartea de istorie sau de geografie, ei sant primii care iti sar in gat ca bestiile umilindu-te ca tu nu esti om de stiinta ca sa vorbesti despre aceste lucruri. pe teritoriul romaniei sant zeci de piramide acoperite cu paduri si vegetatie sa cum au fost si cele bosniace dar atunci cand spui acest lucru oamenilor nimeni nu te crede sau nu ii intereseaza. exemplul elocvent este Valentin Tarca care de ani de zile se duce din televiziune in televiziune ca sa spuna ca la rasnov exista un complex de 3 piramide identice ca asezare cu cele din egipt. eu am fost acolo si crede-ma numai daca nu vrei sa le vezi, numai daca refuzi sa crezi ca este adevarat nu le vezi pentru ca ele se vad de pe soseaua care merge spre brosov perfect. deci….nu ne ramane decat sa vorbim ca prostii singuri. aaaa, scrierile antice de pe pietrele din buzau nu le-a studiat nimeni. ba mai mult, au descoperit un megalit de piatra scris tot cu o limba necunoscuta,si ce crezi ca au facut in loc sa il cerceteze si sa il expuna??? l-au ingropat inapoi. deci…

    • inca ceva. intoarce-te la acest articol maine sau mai pe seara ca voi adauga si piramidele din rasno. mai sant piramide la sibiu, costesti-valcea, ceahlau, sona. cred ca sant peste tot dar eu doar pe acestea le-am vazut.

  2. Buna ziua Gabriela. Nu eu am facut fotografiile de la Buzau. Le-am primit de la un om de buna credinta pasionat ca si mine de acest subiect. Eu personal nu am reusit sa ajung in Buzau dar am in plan. Mult succes in continuare! Radu Tanase

    • buna radu. eu le-am primit ca fiind de le tine, lucru adevarat, dar nu am stiut ca nu le-ai facut tu. daca imi spui cine le-a facut corectam textul. oricum, sant fotografii care spun mai mult decat milioane de cuvinte iar persoana care a descoperit aceste locuri merita multumirile noastre ale tuturor. tot tu mi-ai trimis si piramidele din maramures?? am o combinatie de articole nesemnate cu piramidele din maramures si nu stiu cine mi le-a trimis. booo. sa ai numai zile bune.

      • Bună ziua! Mă numesc Dan Popovici și pozele cu vârful piramidal Țurțudui din Buzău îmi aparțin. Le-am trimis și d-lui Radu Tănase, cu care mai schimb ocazional informații. Ce este însă foarte important și nu ați spus în prezentarea dvs. de mai sus este că aceste construcții megalitice (Țurțuduiul și piramidele de la Râșnov) au o vechime de aproximativ 25000 ani, datarea aceasta bazându-se pe similitudinea tehnicii de construcție cu cea de la piramidele din Vîsoko – Bosnia, care au fost datate, cât și pe determinarea radiestezică pe care am făcut-o. O mențiune specială – tencuiala roșietică realizată din oxizi minerali cu grosimea de aprox. 1 cm care acoperă peretele exterior al zidăriei piramidei Țurțudui arătă cu claritate că nu este vorba despre o formațiune de rocă naturală.

      • buna ziua. sant incantata sa va aud. cand am hotarat sa fac acest articol nu stiam multe lucruri pe care le stiu astazi….desi sant doar 2-3 luni de atunci. am vazut aceste fotografii la alex mandru cu care am luat imediat legatura rugandu-l sa imi spuna de unde sant, ce sant pentru ca era evident faptul ca nu sant „opere ale naturii”. mi-a trimis tot ce avea, pentru ca erau f multe iar acestea mi-a spus ca le are de la radu. cu radu sant in contact de un an si bineinteles ca articolul nu putea sa ii scape, de aceea, daca ai vazut, mi-a si specificat ca nu ii apartin. oricum… sant incantata sa va aud. da, ai dreptate, ar mai fi multe de spus. in ceea ce ma priveste inclin sa cred ca sant chiar mai vechi decat piramidele bosniace pe care semir le considera mai vechi de 25.000 de ani in ciuda datarii care a fost facuta de expertii incompetenti si vanduti. oricum…vreau sa luam legatura pentru ca trebuie sa fac un articol pe acesta tema in italiana pe care mi l-a cerut o revista de specialitate. mi-ar folosi cateva precizari de la cineva care le-a vaut pe toate pe viu. am sa si specific numele tau pentru ca mi se pare corect acest lucru. in acest sens, doresc sa imi dai daca se poate o adresa privata de mail. a mea este p2baghera@yahoo.it. multumesc din suflet. nici nu stii cat de de incantata sant sa cunosc oameni carora le mai pasa inca de acest pamant batjocorit si de acest trecut falsificat. pe curand, gabriela.

  3. Pingback: Ziduri de piramida | RAVEDA

  4. buna, nu vreau sa supar pe cineva, dar ma gandesc ca ar trebuie separate pozele intre ele , pt ca imediat sub pozele „piramida” din Buzau, urmeaza „intrarea”, ceea ce nu are nici o legatura intre ele……in plus „piramida” aceea se numeste Vf Turtudui……nu stiu daca este sau nu piramida, nu sunt de specialitate……… dar piatra aceea cu inscriptii din varf, in mod normal era infipta pe verticala ……acum este „sparta” de la mijloc, si deci o parte se afla pe jos…..inscriptiile sunt cunoscute de arheologi foarte bine…..mai multe nu stiu nimic

    • buna, sigur ca nu superi pe nimeni. aci este importanta fiecare, parere si observatie pentru ca este greu sa stabilezti cu certitudine ceva peste care au trecut mii de ani de unul singur. multumesc.

    • Deja terminația numelui tau ar spune destule (ptr cunoscatori;))) și nu se putea altfel sa nu fie direct proporționala cu afirmația ta care baga cu japca orice piesa nonconformista înapoi în acest puzzle (lagar) forțat al realității.
      Referitor la acele formele hexagonale din Scoția, cine ti-a confirmat ție ca sunt naturale? Afirmațiile oficiale ? Dupa tine asa, si Sfinxu tot de vânturi și ploi a fost creat?
      Și ar mai fi o figura în stanca; pe traseul spre vf. Omu…ia du-te și verifică.

    • …ce ge-ologi sa întreb? Aia care s-au licentiat in scoala cominternista ?
      Daca După tine bolhocii aia din Scotland is naturali e clar ca și Sfinxu e tot de viscol creat. Ești de treabă băi . ..vici -osule ; )))

  5. da mai bozovici. le stiu din pacate de mult timp si nu imi mai pot tulbura mintea. sant pietre de bazalt si sant la fel de „naturale” ca acestea, pe care ti le voi arata imediat. singura diferenta intre ele este ca unele sant pe verticala iar altele pe orizontala. ce sa faci?? cataclismele mai invart cate ceva.. pacat ca nu reusesc sa aprinda lumina si in creierul celor care cred ca au curent.

Lasă un răspuns

