Agartha Code – Adevaruri decriptate


Urmasi ai oamenilor cu pielea albastra de care vorbeste Valentin Tarca exista inca si astazi. Sant detinatori ai recordului absolut in Cartea Recordurilor ai oamenilor unici de pe Terra.

Sursa: http://pianetablunews.wordpress.com/2013/10/18/quegli-uomini-dalla-pelle-blu/

Culorile despre care vorbeste Valentin sant de fapt culorile care existau initial pe zvastica pentru ca in realitate zvastica reprezinta forma universului. Acest semn a fost transformat de catre elita intr-un semn negativ care reprezinta si semnul cu care se identifica falsificatorii, asasinii si ascunzatorii adevarului pentru ca ei au taiat bratele zvasticii din care a mai ramas doar crucea. Crucea este semnul elitei si al dumnezeului lor asasin.

svastica

acesta este un simbol ezoteric pe care am reusit sa il salvez in ultimul moment….are o istorie interesanta si nu stiu cat este de necontrafacut dar cu certitudine este o super reprezentare a inceputului.

9 gânduri despre „Agartha Code – Adevaruri decriptate

  1. mai bine ai sterge al doilea video….ala si-a inserat in Argyria si a devenit albastru nu ca ar fi unic. Si in legatura cu ce zice Valentin Tarca maxim 10 % sa zicem ca e adevarat…..

    • sa stabilim un lucru: nu imi spune nimeni ce sa sterg si ce sa las in blogul meu. daca celor ca dv le sta in gat ceva intoarceti foaia si cititi horoscopul, de ce se despart vedetele, care cu care si-o mai pune….adica adevarate subiecte care hranesc intelectul nu ce public eu sau ce spune valentin tarca.

      persoana pe care ati vazut-o in video, nu si-a injectat nimic. sant familii intregi care din tata in fiu s-au nascut cu aceasta pigmentatie albastra. este suficient sa scrieti despre acest subiect si va vor aparea zeci de interviuri, analize, probe ale acestor oameni particulari. si inca ceva….toate recordurile care se trec in aceasta carte care promoveaza extremele umane se face in italia. deci daca doriti lamuriri in ceea ce priveste cine este este cel care admite sau nu un record, cine prezinta aceste lucruri, ce tv le arata, cine este prezentator… spuneti-mi ca ii stiu pe toti. eu am vazut familia acestui domn. in plus as dori sa vad care doctor sau cercetator de clasa ar putea sa sustina si sa probeze aberatia expusa de dumneata?? adica iti injectezi in corp cu miliarde de ace ceva care sa te faca albastru? cu ce scop? dar va uitati in oglinda vreodata ca sa vedeti cum va sta cand vrezi sa pareti ceea ce nu santeti?

  2. REPORTER: Da-mi o scurta versiune de cum a inceput toata aceasta poveste.
    Paul Karason: Mi-am pus argint coloidal direct pe fata.
    REPORTER: Pentru ca ati avut probleme serioase de piele dupa moartea tatalui tau, ceva legat de stres, ati avut pielea dura, crapaturi si iritari ale pieli.
    Paul Karason: Asa e.
    REPORTER: Si de aceea ti-ai pus argint coloidal.Puteti explica oamenilor, ce e asta?
    Paul Karason: E un lichid ce se obtine din electroliza argintului cu apa distilata.
    REPORTER: Cum ai decis sa folosesti asaceva? Unde ai auzit despre asaceva?
    Ti-a spus un doctor sa o faci?
    Paul Karason: O, nu. Nu,nu…am facut-o din proprie initiativa.
    REPORTER: Cum ai descoperit asta?
    Paul Karason: Am vazut un anunt de un generator de argint coloidal, intr-o revista, si fotografia sa mi-a ramas in cap, cum iti ramane in cap un cantec. Am avut un prieten ce suferea de o boala grava provocata de petrol, si el a auzit ca argintul coloidal era bun pentru asta. Si asa e cum…
    REPORTER: Si ai inceput sa il aplici pentru a rezova problema ta de piele. Insa la un moment dat ai inceput sa-l consumi si intern. (n.m.:inghitindul)
    Paul Karason: A fost mai tarziu dupa ce il aplicasem direct pe pielea mea.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    E un extras din interviul ce apare la inceputul clipului de mai sus. Nu are nici cea mai mica legatura cu rasa de culoare albastra a pielii.
    Adevarat, e blogul tau si faci ce vrei, dar vezi tu, ca uneori nu corespunde cu ceace declari ca ar fi sau pare a fi.
    Nu caut can-can-nuri,nu ma intereseaza viata „vedetelor”, sant unul dintre multele persoane ce isi pun intrebari si cauta singuri raspunsuri. Asta m-a facut sa rasfoiesc si blogul tau. Nu sant detinatorul adevarului absolut ca si Da Silva, ca sa ma pronunt in procentaje cat adevar e in povestea lui Tarca Valentin, insa pot opina ca: decand a aparut cu povestea sa nu a mai aportat nimic nou.

    • marian trebuie sa recunosc ca am facut o o mare gafa in acesta poveste pentru ca am postat video gresit. in realitate eu vorbeam de o intreaga familie care are sange albastru nu pentru ca a consumat argint coloidal in excesivitate ci pentru ca suferea de o boala genetica. sant doua lucruri diferite pentru ca este un cont sa ai acesta boala din cauza unei ereditati genetice si altceva sa o achizitionezi pe parcurs. oricum iti multumesc pentru precizari pentru ca asa cum am prezentat eu acest lucru dreptatea este de partea ta desi eu ma gandeam la cu totul altceva fara sa stiu de efectele argintului coloidal. iata aici familia despre care doream sa vorbesc de fapt. articolul bineinteles ca specifica si cazul de care vorbesti tu si inca cateva similare. http://www.imedicidiportanuova.it/?p=2980. oricum stii ca acest lucru mi-a dat de gandit mult……cum sa faca argintul asa ceva? e ceva ce nu ma convinge pentru ca am invatat ca nimic din ce spun ei nu este corect 100% pentru ca ei spun doar 50% adevar. oricum am sa ma mai informez. iti multumesc foarte mult si scuza-ma daca am fost un pic caustica dar eram convinsa ca nu gresesc si ca ceea ce afirm se poate verifica…ha ha dar nu cand faci confuzii. deci voi modifica articolul si voi specifica ca exista o intrega familie care are pielea albastra din cauza unei malatii genetice dar si persoane care au pielea albastra datorita consumului indelungat de argint coloidal. sa ai o zi buna.

  3. Draga Doamna(Domnisoara)Gabriela Dobrescu,de cad a aparut Valenin Tarca pe internet,vad Pamantul si pe fiintele lui,in cu totul alata lumina si eu consider ca este cea adevarataCand trec pe langa forme muntoase imi imaginez construirea lor ,turnata de sus de niste maini uriase,care au luat din ape namolul si au construit muntii in apropiere sau mai in departare.De asemena ma ganesc la pungile de petrol asezate de creatorii Pamantutli intre inelele care-l compun si ma intreb de unde au luat petrol?Si-mi raspund.Petrolul este o hidrocarbura,deci materie organica si in cantitati uriase necesare pungilor de petrol.Si ma gandesc la uriasii dinozauri care au populat pamantul inainte de aparitia omului,si care au disparut in mod brusc.Si sant convins ca ei au fost masa uriasa de materie organica din care s-a format petrolul.Asta este parerea mea.Eu ca simplu cititor incerc sa „Nu strivesc corola de minuni a lumii/” si sa „Nu ucid cu mintea tainele ce le-ntalnesc in calea mea/In flori,in ochi,pe buze sau morminte/Lumina altora sugruma vraja nepatrunsului ascuns,in adancimi de intuneric/dar eu ,cu lumina mea sporesc a lumii taina”,lucruri pe care Dumnevoastra le faceti cu prisosinta.Felicitari.Iar indivizi ca alde „Da Silva”(ce nume imbecil/)raman ascusi in umbra nimicniciei lor.

  4. Fratilor ar trebui sa fim mindrii ca mai exista asemenea oameni in tara noastra si trebuie sa-l sustinem atit moral cit si financiar,cum putem fiecare,dupa posibilitati .Multumesc si felicitari

Lasă un răspuns

