RADU CINAMAR – PERGAMENTUL SECRET (tehnici initiatice tibetane)

11 gânduri despre „RADU CINAMAR – PERGAMENTUL SECRET (tehnici initiatice tibetane)

    • BUNA LUCIAN. parerea mea este ca acesta lucrare care pare stiintifico-fantastica este in realitate o parte dintr-un adevar atat de cutremurator, atat de neinteles, atat de sureal incat marea majoritate este convinsa ca sant doar aberatii. acest lucru este si motivul pentru care cel ce se semneaza cu acest pseudonim este inca in viata.

  1. Buna Gabriela, nu am nici o indoiala ca nu ar fi ceva real, ca am mai citit si auzit despre multe din aceste subiecte, dar acuma ard de nerabdare sa citesc toata cartea si sa mi-o si cumpar, ca am citit doar primele pagini si parea foarte interesanta. Multumesc pentru raspuns!

Lasă un răspuns

