IA PRIVITI CUM NE-AU FURAT ISTORIA, TERITORIUL, LIMBA SI NEAMUL

In nenumarate articole am incercat sa scot in evidenta cum teritoriul tracilor a fost mereu mutat, mutilat,  numit cu alte nume pentru a falsifica istoria lor glorioasa si cum romanii au ajuns sa creada cu ardoare si mandrie ca se trag din cotropitorii barbari, asasini, uzurpatori, falsificatori, ai oastei de tirani ai lui Traian.

Am nenumarate copii de harti antice care desi nu sant destule puteau sa reconstituie adevarata vatra a agatarsilor, a gotilor care apoi au devenit geti iar apoi daci, dar in acest video sant sute de harti care pareau disparute ale acestei parti a pamantului atat de controversata, de ascunsa, de umilita, de injumatatita. Va puteti convinge cum ne-au distrus istoria, cum ne-au manipulat si cum „teoriile” complotiste despre geto-daci spuneau adevarul.


2 gânduri despre „IA PRIVITI CUM NE-AU FURAT ISTORIA, TERITORIUL, LIMBA SI NEAMUL

  1. FOARTE INTERESANT, MULTUMIRI DIN SUFLET.
    ACUM PESTE 20 DE ANI IN URMA, COLINDAND PRIN EUROPA, AM DAT DE UN SERVICIU DE ARHIVA AL HARTILOR EUROPENE INCEPAND DIN ANTICHITATE LA BRUXEL.
    AM STUDIAT MAI MULTE SI APOI AM SI CUMPARAT CATEVA DIN ELE. LE-AM PRINS PE PERETI IN CASA LA NOI SI LE PRIVESC CU MARE INTERES APROAPE ZILNIC.

Lasă un răspuns

