Manipularea şi discreditarea – armele Occidentului împotriva poporului român

Pe vremea regimului comunist, pe fondul degradării situaţiei din ţară, mai ales după 1980, poporul român în cea mai mare parte era manipulat de către posturile occidentale cu programe în limba româna.

Ce puteau înţelege ascultătorii români ale acestor posturi? În Occident totul este OK, drepturile omului sunt respectate, omul cinstit şi muncitor se bucură de preţuire şi în consecinţă este plătit pe măsura efortului depus, libertatea de exprimare este garantata fiind cel mai de preţ lucru pe care îl întâlnim în ţările aflate în afara „cortinei de fier”, cum a numit Churchill estul Europei.

În timp s-a dovedit că tot ce am ascultat la aceste posturi vestice ostile intereselor poporului român au fost numai minciuni, propagandă de cea mai joasă speţă, iar în timp totul s-a dovedit a fi exact invers.

A venit însă Decembrie’89, cu lovitura de stat arătându-ne tuturor celor care nu ne-am repezit la jefuirea ţării faţa amară a unui capitalism putred pe cale de dispariţie şi instaurarea plutocraţiei.

Pe de o parte, este vorba despre tentativele de manipulare ale unei largi mase a populaţiei, iar pe de altă parte, de încercările de discreditare a celor care cu o minte limpede si argumente mai mult decât convingătoare încearcă să atragă atenţia asupra dezastrului spre care se îndreaptă ţara, mai ales după intrarea în NATO şi UE.

În primul rând, pentru a-şi atinge obiectivele lor murdare, puterile occidentale folosesc mass-media conduse de uneltele serviciilor vestice de informaţii, de pe la aşa-zisele televiziuni de ştiri, televiziunea şi radioul publice unde se perinda fel de fel de aşa-zişi analişti politici, militari sau economici, jurnalişti ce vin seară de seară cu lecţiile bine învăţate peste zi, după contactul cu „funcţionarii occidentali” ce îşi desfăşoară activitatea în ambasadele din Bucureşti.

Fiind născut şi crescut în Bucureşti, cu acte depuse pentru a emigra in acea vreme, după ce mi-am satisfăcut stagiul militar în câmpul muncii, chiar la mina în subteran şi la suprafaţă, aşa-zisa revoluţie m-a prins pe străzile Bucureştiului, am ieşit în strada ca mulţi alţii, cu inima curată sperând într-o schimbare reală a societăţii.

Nu am crezut nici prin visele cele mai negre ca îmi voi risca viaţa pentru a vedea o societate distrusă într-o ţară îngenunchiată, devenită o colonie a SUA şi UE, cu un popor alungat din ţară prin lipsa locurilor de muncă şi a salariilor decente, lipsa unei asistenţe medicale adecvate, dar şi cu o piaţă invadată de otrăvurile venite din „lumea civilizata”, etc.

Ce mi se pare şi mai grav este acceptarea unor legi împotriva credinţei, cum ar fi parteneriatul şi căsătoria între persoanele de acelaşi sex. Orbit de propaganda pe atunci, nu am realizat că lovitura de stat din Decembrie’89 a fost pusă la cale, în primul rând, de serviciile secrete occidentale.

Prima mare manipulare după decembrie’89 a fost faptul că trebuie să ne schimbăm economia, ea nefiind în concordanţă cu „noua dezvoltare” a societăţii româneşti. Şi aici tehnicile de manipulare au funcţionat din plin. Mulţi dintre noi, lipsiţi de cunoştinţe economice, ne-am bucurat că FMI-ul şi Banca Mondială obligă autorităţile române la măsuri de austeritate, că este bine să ne închidem „mastodonţii” mâncători de bani, ne-am gândit că aceste organisme internaţionale vor obliga autorităţile române să fie atente cu banii publici, să creeze locuri de muncă, etc.

„În tot acest timp, datorită nepăsării noastre, dar şi a prostiei pentru că trebuie sa recunoaştem şi acest lucru, am stat impasibili la distrugerea economiei noastre naţionale. Mişcarea sindicală a fost, practic, distrusă prin trădarea multor lideri de sindicat ce şi-au asigurat conturi grase prin lipsa de atitudine şi lupta pentru drepturile muncitorilor.

Pe de altă parte, Occidentul a tolerat şi tolerează hoţia din România pentru a cumpăra pe nimic tot ce a mai rămas din economia naţională după căderea comunismului. Nu putem uita cum trădătorii de ţară, agenţii Occidentului pripăşiţi prin presă, sindicate, patronate, bănci, parlament, preşedinţie, guvern, servicii secrete, etc. îşi fac bine treaba îmbogăţindu-se şi manipulând în mod grosolan populaţia prin luările de poziţie în spaţiul public.

Ni se tot explică ce înseamnă ce protejaţi vom fi dacă rămânem sub umbrela alianţei nord-atlantice. Ani întregi am fost şi încă mai suntem batjocoriţi de aceşti trădători de ţară, de aceşti mercenari (politicieni, jurnalişti, analişti politici, etc.) care din când în când se retrag strategic „la umbră” privind în nemernicia ce-i caracterizează rezultatele muncii lor odioase şi criminale de îndobitocire a unui întreg popor.

Cine a urmărit cu atenţie protestele de la Pungeşti nu a putut să nu remarce apariţia unei informaţii scurte, dar foarte bine plasată în programele de ştiri prin care eram anunţaţi sau mai bine-zis manipulaţi că protestatarii din localitatea respectivă au beneficiat în corturi de serviciile unei prostituate minore.

Cu siguranţă că cineva a infiltrat-o atât pe această nefericită, fiind adusă din orfelinat sau de pe stradă, dar şi câţiva „protestatari”, tocmai pentru a discredita în ochii opiniei publice aceasta mişcare contestatară faţă de metoda criminală ce poartă denumirea de fracturare hidraulica, dar şi împotriva furtului de resurse ale subsolului de către companiile americane.

O alta manipulare ordinară este atitudinea Preşedintelui Băsescu în relaţia cu Republica Moldova. Fără îndoială că el face interesul Statelor Unite fiind încurajat de Washington în luările sale de poziţie vis-a-vis de Unirea cu Republica Moldova. Băsescu nu este câtuşi de puţin interesat de soarta noastră, ba din contră, este unul din artizanii genocidului pus la cale împreună cu „prietenii noştri” din Vest împotriva poporului roman.

Nu trebuie sa fii un mare cunoscător al geopoliticii din zonă. Priviţi ce scenariu malefic se petrece chiar lângă frontierele Moldovei, în Ucraina. Între timp, de câţiva ani buni, mi-am schimbat radical opiniile sau mai bine zis m-am deşteptat înţelegând din propria experienţă „binefacerile lumii civilizate” şi „respectul” de care se bucură românii în relaţia cu instituţiile occidentale, în primul rând.

Pentru această schimbare de atitudine, am fost jignit şi înjurat de către toţi cei care se bucură de faptul că trăim în „libertate” prin diferite forumuri din ţara la care postăm. De atunci m-am hotărât să nu-mi mai exprim niciodată opiniile în mass-media româneşti.

SURSA: http://searchnewsglobal.wordpress.com/2014/02/11/manipularea-si-discreditarea-armele-occidentului-impotriva-poporului-roman/

6 gânduri despre „Manipularea şi discreditarea – armele Occidentului împotriva poporului român

  1. Hakuna matata , forumistii ! Si cetinda io artículu de fata , trebe sa recunosc ca am simtit un leger impuls sa-i postez vo citeva vorbe de masa autorului . Dará ca un tip cu iducatie si de carácter ce má gasesc , má abtziu , má ntelegeti . Ce tot il ridíca in slavi pe faraónu Carpatilor ? Daca era bun cu adavarat , era presedinte si azi . Io am traita in Romania socealista si nu mi-a placut de nici un fel . Famelia mea a cunoscut foarte bine ,, binefacerili socealismului ,,. Care a mers de la confiscarea cu japca si violenta a unor loturi de pamint cumparate cinstit de catre bunicii mei pina la torturarea lor si a fameliei mele de catre falshii comunisti . Io insumi am fost nevoie sa iemigrez ca nu puteam sa mai suport fardalegile falshilor comunisti . Ei anestesiaze un popor intreg . Posturli de radio ocidentale era ca un oazis virtual pentru multa lume care traía ca si miné inchise ca neste vite intr-o puscarie úriasa care se chema Romania . Má refer la cetitorii mai tineri . Veti sti dragii mei ca posturli ,, alea ocidentale,, ne transmitea muzica la cerere , vorbea despre problemele noastra ale romanilor si denuntau abuz urile gealatzilor comunisti doar cu numili . In fruntea lor , sedea ,, cirmaciu Carpatzilor ,, . Cizmaru din scornicesti . Nu ca spui io dar in timpu luí era nasol . Prin 1988 m-am dus prin Romania . Desigur nu puteam compara Bucurestiu ( de unde sint nativ) cu Parisu de une vineam . Dará fratilor , pe strazi o bezna de-ti bagai miinili in ochi . Gazele sosea atit de slab ca lumea nu putea sa faca mincarurili de Craciun si Anu Nou , má ntelegeti . Si se auzea blestemili lumii la adresa lu cizmaru de te traznea . Aveam impresia ca eram pe o alta planeta ! Intr-un magasin Alimentara – cum le zice a atúnci – nu am putut cumpara o punga suplementara de hirtie !!! Caci nu era !!! Pe strazi lumea arata atita de necajita ca te cuprindea tristetzea . Si cin ii auzi pe unii ca ,, era bine sub comunisti ,, . Pentru unii , o minoritate , poate ca era bine . Dará pentru marea majoritate era un infern . Acuma alta treaba . La putere azi se afla fostii comunisti si acolitzii lor . Nu se poate nega . Cum de au tradat ideal urile lu Lenin si nu a ramas de partea poporului ? Io am fost tratat destul de bine in Ocident . Am gasit libertatea pe care falshii comunisti din Romania mi-o furase de la nastere . Si in masura in care io am participara cu ceva pe acolo , Socetatea Ocidentala mi-a corespuns . Ocidentalii fura ? Paí políticii romani de ce se lasa cumparatzi ? Romanii trebe sa nteleaga ca a vinita timpu sa dea de pamint cu lichelili tradatoare si sa invete sa gindeasca si sa actiuneze prin ei insisti . Sa nu astepte pomana si alte ajutoare de la straini. Sa nu se mai lamenteze cum ca nu e nimica de facut . La urma urmii , Romania este o poarta de íntrare pe continent . Are vo 237.500 km2 , paduri , lacuri , munti , riuri , cimpii , dealuri , mine .etc.etc. Are ingineri , profesori , doctori , arhitectzi , arheologi , etc.etc. Este un capital serios . Atentie ! Chiar daca e saracie in Romania , ea NU ESTE O TARA saraca !!! Si nu este neaparat vina ocidentalilor ca vrea sa puie gheara pe pe trupu Romaniei . E vina cui le permiteaza sa faca dezastre in tara noastra . Si stiti f. bine cine este tradatorii si vinzatorii de tara .

    • Mai trandafir tata, esti sigur ca esti in paris si nu in haifa?
      Ascultam tot timpul (din pacate) porcarille alora de la cele doua posturi si cind am ajuns in vest am vazut ce cacao au mincat ei. Astia nu sunt decit niste lenesi, hoti si timpiti care nu stiu decit sa fure alte tari. Si daca tot vorbesti de lipsurile de pe vremea „comunismului” care nici nu a existat vreodata, atunci spune si din ce cauza – IMF.
      Esti un jidan imputit. Ptiu!

  2. Ce frumos ar fi ca in loc sa ne victimizam si sa ne plingem de mila, sa luptam pentru drepturile noastre, sa luptam pentru normalitate. Dar nu vei vedea acest lucru in ROMANISTAN. Evident, intotdeauna e altcineva de vina. Occidentul, Orientul, Michael Jackson, Zana Zanelor, iepurasul de paste, Kiorete (Basescu) etc. Oricine altcineva e de vina, niciodata noi, mioriticii de noi. Ceea ce semanam, aia culegem, cum ne asternem, asa dormim.

  3. Pt XYX. Din comentariul tau sa vede ce nu ai citit nici titlul cu atat mai putin sa il intelegi. Mai scuteste-ne de dezinformarea si manipularea ta de doi bani. Cand ai sa faci tu ceva pentru tara si ai tai ai sa poti arata cu degetul spre altii. Poate de tine voiai sa zici xyzstan. Mai pune mana si tu pe o carte inainte de a-ti da cu parerea. Esti jenant.

  4. Domnule Marinica Trandafir imi place cum scrie-ti si cum pune-ti problema. Dar cred ca lucrurile sunt un pic mai profunde. Toni Victor Moldovan a scris – Programul Terra – Un atentat extraterestru asupra omenirii. Se gaseste pe internet rezumatul cartii. Cum ganditi dumneavoastra gandeam si eu , acum nu. Dar indiferent care e adevarul trebuie sa fim optimisti si sa ne traim viata si bineinteles sa nu ne lasam calcati in picioare si poate sa il iubim mai mult pe cel de langa ( macar pe cel din oglinda ). De ce crede-ti ca pe toate caile s-a cautat dezbinarea romanilor? In toata media de gasesc destepti care sustin ce tara jalnica si ce oameni jalnici sunt romanii. Gresit. Avem inca ( pana nu o distrug idiotii pe care NOI ii lasam la putere – si nu facem nimic sa ii schimbam decat sa ” latram ” pe internet ) o tara frumoasa si destul de multe genii care din pacate se duc la munca in afara tarii ( caci tara nu ii mai vrea , vrea doar oameni slabi si manipulabili ) Romanii daca ar fi mai uniti si s-ar respecta unul pe celalalt ar fi mult mai bogati din toate punctele de vedere. Mi-a facut placere sa va citesc comentariile.

Lasă un răspuns

