O ALTA MINCIUNA CARE A DEVENIT ADEVAR DE NESTRAMUTAT

Un gând despre „O ALTA MINCIUNA CARE A DEVENIT ADEVAR DE NESTRAMUTAT

  1. A personal point of view . Nu pot incepe aceasta postare fara ca mai intii si in primu rind (hahahahaha) sa o felicit pe Gabriela pentru faptu de a fi deshchis o portita pe une putem íntra si expune parerile noastre in legatura cu neste teme f serioase . Gabriela merita felicitari si pentru o eforturili de a cauta , de a transcrie si dupa caz de a traduce o multime de articole care , desigur se relationeaza cu temele expuse . E de notat celeritatea cu care o face . Si mai ales curaj u de care da dovada . Pentru care merita din nou alte felicitari . Va asigur ca nu exagerez. Sper sa continúe asa . Per sempre . Acum este rindu lu Marco 68 . Vei sti ca io nu sint o fata sau o femeie . Sint un baiat . Clariific asta finca am vazut ca atúnci cin mi-ai raspuns , foloseai masculinu si femeninu cin te refereai la persoana mea . Era deci logic sa faci asta . Marco stii ceva ? Cin am postat primu meu comentariu am simtit o nebanuita stringere de ínima gindindu-má la cum avea sa reaccionez Gabriela cin avea sa ceteasca ,, minunatiili alea ,, hahahahahaha . Va rog sa má scuzati dará daca eu va chem pe núme , nu Inseamna ca nu va respect , má ntelegeti . Ba dimpotriva . Bun , si acum sa revin la oile mele . Ati inteles ? Sint sigur ca nu stiati ca era sí cíobani printre voi ! Hahahaha. Permitat sa-mi hie sa clarific altaceva . Faptu ca am mentionat cu o oarecare frecventza numili lu Dumnizeu , nu vreau sa dau nimanui de inteles ca as hi un fundamentalist radical in maerie de credinta . Io sint f . liberal in sensu ca fiécare poate sa creaza sau nu in ceva sau in cineva . Acuma bine ca io crez in Dumnizeu dará nu crez in biserica e problema mea . E ceva strict personal . Am preteni care este credinciosi católici si preteni care este atei . Si io má nteleg bine cu toti , nu fac diferente . In fine . Scriam última data ca este ET de mai multe feluri si cu intento diferite . Nu o sa má intinz prea mult aicia acuma . Ceea ce vreau sa reliefez e faptu ca se pare ca ET care se afla acuma ,, stabiliti ,, pe Terra , nu ar avea intentii tocma pretenesti cu noi umanii . Or in ce caz , nu trebe sa ne speriem . Ca nu ne vor distruga . Este alti ET . Care le este superiori in putere si nu i-ar lasa sa ne iecstermine . De un lucru sint sigur . Urmasii nostri va merge sa ocupe locurile care il se cuvine . Alaturea de alti ET din galaxii . Finca Ei este ,, parintzii nostri , fratzii nostri , pretenii nostri . Adavaratu nu falshi . Pe Pamint va hi o judicata contra ET care traieste aici si care in loc sa ne hi ajutat sa avem altfel de izistentza , una buna , una cinstita , una folositoare tuturor forme lor de víata , Ei ne-a invrajbit , ne-a dezviat de la esentza corecta a unei convietuiri pasnice dar sí útila florei si faunei Terrei ! Dará cea mai mare injustitie a fost ca ni s-a deturnat Constiintza !! Acest dar divin ! O s-o recuperam intr-o zi! Nicio indoiala !

Lasă un răspuns

