Alien Cicatrix Ro – Corrado Malanga

4 gânduri despre „Alien Cicatrix Ro – Corrado Malanga

  1. Multumesc, Domnule Malanga, pentru materialul deosebit de pretios !
    Multumesc, Doamna Dobrescu, pentru materialul tradus in romana !
    Abia acum am realizat pe deplin ceea ce spunea odinioara Betty Andreasson (parca asa arata scris numele ei), o rapita celebra in mediile OZN, iar eu nu intelegeam de ce spunea asa ceva !
    Credeam ca era doar o eroare de traducere in limba romana a documentelor care redau niste sedinte de hipnoza la care participase Betty, asa cum se facea acest tip de sedinte pe vremea aceea …
    Ea spunea, citez din memorie: “Ei mi-au spus ca noi suntem doar CONTAINERE, niste RECIPIENTE …”

  2. Doamna Gabriela încă încerc să înțeleg ce se întâmplă cu mine.V-am gasit blogul în străduințele mele de a-mi da seama dacă mai sunt si alții asemenea mie. Mi se pare o inutilitate să vorbesc eu cred că sunt singura care mă pot ajuta, vroiam doar să vă spun că va înțeleg și că va mulțumesc pt efortul pe care îl faceți în lumea asta nebuna ca să îi ajutați pe ceilalți.Sper ca se vor trezi intr-un final.Va doresc numai bine !

Lasă un răspuns

