Adevarul despre carne si crescatoriile de animale

2 gânduri despre „Adevarul despre carne si crescatoriile de animale

  1. …………….am rezistat cam 20 de secunde in total………….si am reusit sa vad doar vre-o patru faze………..mie imi ajunge.
    Gabi ,stiu ca ai sa spui ca asta e adevarul , dar fie-ti mila de noi.
    Sint fiinte create de acelasi creator ca si noi,constiente sau nu ca ne servesc pe noi ,care si noi mai mult ca probabil ca servim pe altii ………..dupa mii de ani de existenta nu sintem in stare sa respectam sursa si scopul existentei noastre.
    Sincer mi-e mila de acei oameni, de constiinta lor. Vor involua multe trepte pe scara evolutiei spirituale…………alta evolutie nu mai cred sa existe.Iar bietelor animale le doresc o moarte cit mai rapida, sau evadare din lumea asta, practic nu exista moarte…………………….

    • stiu marco. toata lumea imi spune ca mai mult nu pot sa vada si totusi sant destui care le mananca inca preferand sa faca abstractie de aceste crunte realitati si de faptul ca si ele au aceeasi menire pe aceasta planeta ca si noi. sarbatori fericite.

Lasă un răspuns

