Juramantul Secret al Membrilor Illuminati

2 gânduri despre „Juramantul Secret al Membrilor Illuminati

  1. Hakuna matata , forumistii ! Draga Gabriela te rog sa má crezi ca am fost foarte surprins de flagranta lipsa de educatie a unor cititori de pe acest forum . Asa cum si altii au fost la rindul lor surprinsi de gradul astronómic de analphabetism de care eu dau dovada in postarile mele . Numai ca aici , in cazul de fata exista o diferentia incontestabila . Am in vedere faptul ca cineva ti-a raspuns la unul din comentariile tale de o maniera demna de un individ care nu stie sau nu vrea sa stie – ceea ce este mai grav – ce este respectul vis-a-vis de altui sau altii . Desigur ca si eu nu sint de acord uneori cu anumite opinii exprimate de unii sau de altii . Dar aceasta nu inseamna ca acum trebuie sa incep sa jignesc lumea ! Stii si tu ca ,,istetii ,, cind nu mai au argumente o dau pe insultarí . Personal , nu má formalizez prea mult cind cineva má trateaza de ,, análphabet , agramat , idiot ,, si alte epitete perle ale vocabularului romanesc , hahahahaha . In concluzie , te rog sa faci un efort si sa treci peste acele comentarii care te pot deranja . Tu esti mai presus de aceste rautati . Din nou , felicitari pentru fereastra pe care ai deschis-o permitind sa se poata schimba opinii in diferite domenii . Punctul central , raminind tarisoara noastra Romania . Din departari cu simpatie , MT.

  2. Eu stiu ca sunt oameni prosti,am vazut si eu pe la televizor, dar illuminati astia intrec orice prostie.Deja o daun in boala prostiei.Mi-o venit sa rad cand am citit juramantul lor.Doamne cum pot sa fie atat de naivi si prosti,pai nu ma mir ca au cazut de acolo.Sa ma ferasca Dumnezeu sa ajung ca ei,numa de asta mi frica in viata asta scurta aici.

Lasă un răspuns

