CUM SE LATINIZEAZĂ LIMBA GETICĂ

2 gânduri despre „CUM SE LATINIZEAZĂ LIMBA GETICĂ

  1. un alt nebun care otraveste mintile si sufletele, aproape sigur face parte din biserica unita cu tunurile. Era o vreme in care Sofronie de la Cioara s-a ridicat in apararea ortodoxiei, iar Parintele a toate l-a ajutat sa infuptuiasca minuni. Minuni care i-au inspaimantat pe austrieci. Se spune ca Aparea si disparea peste intregul Ardeal dandu-le oamenilor nadejde, istoria e mai lunga si NECUNOSCUTA de cei mai multi. Nu l-au putut prinde desi se hotarasera sa-l omoare, dupa ce l-a infruntat pe generalul criminal care a pus tunurile pe 300 de Biserici din Ardeal. Acestuia i-a aruncat in fata: „Pe mine nu am veti avea niciodata” Oamenii il adaposteau cu pretul vietii. Intr-un tarziu a trecut in Tara Romaneasca unde a si murit. Se pare ca ar exista documente care dovedesc ca Sofronie de la Cioara a fost primul care a conturat refacerea Daciei in doua etape. Intai „Tarile” extracarpatice, apoi Intregirea cu Transilvania. Pentru incercarea de a grabi Unirea visata de Sofronie si de atatia altii Eminescu a platit cu viata. La acea data notorietatea lui Eminescu crescuse mai ales din cauza articolelor de la „Timpul”, unde mai publicau Caragiale si Slavici. Valva pe care o starnise Eminescu, atunci, aprinsese multe sperante. Erau destui cei care vedeau in el omul providential, dar asta n-o s-o gasiti in cartile de istorie.

  2. Cum se spunea in limba getica LA TINE ACASA?, LA TINI (LATINE; LATINI) La voi la noi toti D-ACIA, DE ACIA; DACI; DE ACI, DE AICI, din vatra Europei si D-ici, Da qua, De aqui, Daci, Dutch, Deutsche din toata Europa? LATINITATE inseamna defapt la-tine-tate = la tine’s toate bogatiile necesare vietii, nu-ti lipseste absolut nimic LA TINE E DE TOATE! latinitate denotand originalitate, originile europenilor d-acia. EU RO PA (EU) Cum se spunea la EU (eu sint/sunt, eu doresc, eu ma numesc, eu cladesc) in limba getica? Tie, Iti dau, dau „la tine” (latine/latin), si iau de la tine? Deci graiul nostru a fost numit tocmai dupa acest fantastic adverb de loc „LA TINE” (LATINE) care nu exista in nici un alt grai, si acest EU exist, sint, (EU cuget deci exist) se foloseste numai la noi! Scaraotschi l-a tranformat in UE astfel a intor 180 de grade EU-L primordial. Europa UNITA a ajuns UNIUNEA EUROPEANA – dar restul lumii ii spun European Union ei neavand notiunea EU-lui nostru EU-ropean – tocmai la noi s-a inversat sa nu ne dam seama de importanta subiectului suprem EU. Oculta folosindu-se de magie neagra ne rastoarna cnstiinta si implicit valorile divine 🙂

Lasă un răspuns

