ASCULTATI SI APOI SPUNETI: „EXTRATERESTRII NU EXISTA SI NU RAPESC OAMENII „

2 gânduri despre „ASCULTATI SI APOI SPUNETI: „EXTRATERESTRII NU EXISTA SI NU RAPESC OAMENII „

  1. Gabi,sa sti ca i-am vazut si eu in urma cu 10 ani. O nava f. mare si de aproape inpreuna cu un prieten.Se intimpla noaptea in jurul orei 2 sau 3, prima data m-am speriat f.tare si cita vreme nu am vorbit cu nimeni despre asta totul a fost bine pe urma numai ghinioane..Tot nu imi dau seama cine ma vizitat dintre rai s-au buni.Un lucru e cert sora mea e sigur posedata de ei,si cred ca este pusa sa ma monitorizeze.Numai creatori nostrii adevarati ne pot salva in caz de ce este mai rau.

Lasă un răspuns

