ISTORIA STRABUNA CARE NU SE ASCUNDE

Un gând despre „ISTORIA STRABUNA CARE NU SE ASCUNDE

  1. A Bonjour forumistii ! Vizionarea acestui video mi-a datde gindit serios . Si va asigur ca nu sint cineva usor impresionabil . Desigur am sensibilitatili mele ca or si care dintre voi . Iata de ce video-ul acesta nu má lasa endeferent . Imi aduce in minte un lucru care se relationeaza cu ungurii . Dupa ce iesisem din Romania socealista , ajung cu peregrinarili mele la Viena . Era un frig si Neste zapear de te cruceai . Io , cum nu aveam pe niminea in Austria si nici bani , ma duc la o organizatie caritativa sprijinita chipurli de catre biserica catolica . Si le expui cazu meu , cum ca nu am pe niminea si am nevoie de un ajutor ca refugiat de la comunistii romani . Si stiti ce m-a intrebat o funtionara de acolo ? Ca daca eram catolic ? Daca da , era pe bune , daca nu , nu putea sa faca nimica . Mi-am dat seama ca era unguroaice ( nu o scriu cu tenta de discriminare ,ma ntelegeti ) . Alta de acolo imi spune in intr-un limbaj de semne ca io cum eram din Bucuresti , nu puteam pretinde ca eram catolic ! Mi-a vinita boala nu alta , dara m-am stapinit . Mort de frig , de oboseala , cu foame pe mine , si ele imi spune ca nu sint catolic ! Le-am spus Ca Dumnizeu e unu pentru toti , nu conteaza religia ! Cin esti necajit , amarit Ca vai de capu tau , ti se baga treaba cum ca daca esti ortodox , nu te poate ajuta ! Cu chiu cu vai , mi-a dat un bilet de tramvai pina la Treiskirchen . Si asta pentru ca imi facea o favoare de numa ! In shchimb , la unguri si polonezi li se da bani , potol , haine si alte alea . In fine , e departe toate astea . Io nu am fost niciodata si nici nu sint rasist . Dara ma contrariaza faptu ca bietii nostri romani din territoriu asa zisilor secui din Romania duce o víata grea . Si asta ca e Romania ! E territoriu romanesc ! Io nu crez ca mai e v’o tara in Europa care sa permiteze nationalitatilor conlocuitoare sa faca ce face secuii in tara noastra! Si Io am fost strain in tari straine dara mi-am vazut de treaba mea . Nu am avut neobrazarea sa cer neste drepturi maí mari ca ale autohtonilor , asa cum face unii secui in Romani , ma ntelegeti . Si úite asa , ajung din nou la politici . Nu e oare datoria lor sa protejeze populatia de romani care traieste in miljocu nationalitatlor conlocuitoare ?

Lasă un răspuns

